Stopniowo wznawiamy pracę szkoły!
(Zam: 26.05.2020 r., godz. 16.03)od 27 maja 2020 r.
Stopniowo wznawiamy pracę szkoły!
Od dnia 27 maja 2020 r. rozpoczynają się:
1. konsultacje dla uczniów klasy ósmej,
2. zajęcia rewalidacji i indywidualnej,
3. zajęcia opiekuńczo – wychowawcze z elementami zajęć dydaktycznych.
Rodzice, którzy są zainteresowani uczęszczaniem dziecka/młodzieży na w/w zajęcia proszeni są o zapoznanie się z PROCEDURĄ ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ADELI GOSZCZYŃSKIEJ WE WSZEBORACH W ZWIĄZKU ZAPOBIEGANIEM, PRZECIWDZIAŁANIEM I ZWALCZANIEM COVID -19 (szkoła) potwierdzenie zapoznania się z procedurą należy przesłać z konta rodzica w e- dzienniku do dyrektora szkoły, następnie wydrukowane, uzupełnione odpowiednie załączniki(koniecznie podpisane przez obydwoje rodziców)należy złożyć w sekretariacie szkoły lub zeskanowane przesłać na adres: dyrektor@spwszebory.edu.pl
Wszystkie dokumenty należy złożyć do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym pierwsze zajęcia. Harmonogram zajęć przesłany zostanie w e-dzienniku do zainteresowanych rodziców i uczniów.
Procedura wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej w szkoły w zakładce
Dla rodziców -> Informacje o funkcjonowaniu szkoły w czasie pandemii koronawirusa.
Od dnia 27 maja 2020 r. rozpoczynają się:
1. konsultacje dla uczniów klasy ósmej,
2. zajęcia rewalidacji i indywidualnej,
3. zajęcia opiekuńczo – wychowawcze z elementami zajęć dydaktycznych.
Rodzice, którzy są zainteresowani uczęszczaniem dziecka/młodzieży na w/w zajęcia proszeni są o zapoznanie się z PROCEDURĄ ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ADELI GOSZCZYŃSKIEJ WE WSZEBORACH W ZWIĄZKU ZAPOBIEGANIEM, PRZECIWDZIAŁANIEM I ZWALCZANIEM COVID -19 (szkoła) potwierdzenie zapoznania się z procedurą należy przesłać z konta rodzica w e- dzienniku do dyrektora szkoły, następnie wydrukowane, uzupełnione odpowiednie załączniki(koniecznie podpisane przez obydwoje rodziców)należy złożyć w sekretariacie szkoły lub zeskanowane przesłać na adres: dyrektor@spwszebory.edu.pl
Wszystkie dokumenty należy złożyć do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym pierwsze zajęcia. Harmonogram zajęć przesłany zostanie w e-dzienniku do zainteresowanych rodziców i uczniów.
Procedura wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej w szkoły w zakładce
Dla rodziców -> Informacje o funkcjonowaniu szkoły w czasie pandemii koronawirusa.